السبت، 22 سبتمبر 2007

روحانيات رمضان

أنا جيّ حماك عشمان شاكي
والدمع مغرّق شبّاكي
لو كلي ذنوب أنا جيّ أتوب
إرحم مغلوب جالك باكي



أنا جيّ حماك عشمان شاكي




أنا ياما خدتني دروب منك
لكن مانسيتش ف يوم إنك
موجود لو أعود وأسأل عنّك
مكشوفلك عندي وأملاكي






أنا جيّ حماك عشمان شاكي





ندمان علي جهلي ومتأثّر
وباشوف المؤمن باتحسّر
لو كان العمر بيتأخّر
ياملايكه... كنت أبقي معاكي





أنا جيّ حماك عشمان شايكي







من ساسي لراسي غريق ضايع
تهت وضلّيت لكن راجع
ويّاكي يارهبه بقيت طايع
وعساكي تردّيني عساكي






أنا جيّ حماك عشمان شاكي








عبّيت من دمعي بحور فضّه
وخلعت ذنوبي وباتوضّا
عارفك هاتسامح وهاترضي
ياعنيا ما هايخيبش رجاكي






أنا جيّ حماك عشمان شاكي







يابيبان مفتوحه وما بتخلي
وكفوف معقوده وناس داخله
مش طالب غير ضلّة نخله
ده القلب ياجنّه إتمنّاكي






أنا جيّ حماك عشمان شاكي

هناك تعليق واحد:

غير معرف يقول...

ادعوك لزيارة مدونتى المتواضعة www.eyuon.blogspot.com
www.ebnmaryam.blogspot.com
وشكرا